Müügitingimused

Veebipoe alicearthur.ee omanik on Pojeng Studio OÜ (registrikood 14488361), asukohaga Koskla 18, 86602, Pärnu.

 

MÜÜGITINGIMUSED

 

  1. Üldtingimused
    1. Müügitingimused kehtivad www.alicearthur.ee veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja Pojeng Studio OÜ (edaspidi Alice & Arthur) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
    2. Alice & Arthur kasutajaks registreerides ja/või toodete ostmiseks kohalduvad käesolevad müügitingimused ja Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused.
    3. AliceArthur jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse www.alicearthur.ee veebipoes.
  1. Müügilepingu jõustumine
    1. Alice & Arthur müüb ja Klient ostab e-poes pakutavaid tooteid. 
    2. Alice & Arthur veebipoes toimub arveldamine eurodes (€).
    3. Alice & Arthur ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Pojeng Studio OÜ arvelduskontole.
    4. Alice & Arthur veebipoes tellimust vormistades ning maksmist sooritades, kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.
    5. Alice & Arthur’il on õigus taganeda sõlmitud müügilepingust, kui lepingus märgitud kauba varu on otsas, samuti juhul, kui lepingu on sõlminud isik, kellel ei ole lepingu sõlmimiseks õigust.
  1. Tooted ja hinnad
    1. Alice & Arthur veebipoes kuvatavad fotod toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda toote tegelikust väljanägemisest
    2. Kõikide Alice & Arthur veebipoes olevate toodete hinnad on Eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
    3. Alice & Arthur jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Klient on edastanud oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis Kliendi jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
  1. Tellimuse vormistamine
    1. Lisage soovitud tooted ostukorvi.
    2. Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „Vormista tellimusˮ.
    3. Järgnevalt sisestage oma meiliaadress või telefoninumber. Soovi korral saate kinnitada oma soovi liituda meie uudiskirjaga.
    4. Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, sh peab klient ise sisestama Pakiautomaadi operaatori (Itella Smartpost või Omniva) ja Pakiuautomaadi asukoha.
    5. Klikkides “Jätka saatmisviisiga”, kuvatakse ekraanile Saatmisviis ja selle maksumus.
    6. Tellimuse vormistamine jätkub makseviisi valikuga. Ekraanile kuvatakse arve koos kõigi kehtivate riiklike maksude ja saatmiskuluga. Maksta saab Maksekeskus AS poolt vahendatud pangalinkide kaudu, krediitkaardiga (Visa, Mastercard) või PayPaliga.
    7.Kliendiinfo, Tarne ja Maksmisviisi lehekülgedel olevate lahtrite täpne täitmine tagab Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamise.
  2. Tellimuse eest tasumine
    Tellimuse eest tasumisel saab Klient valida omale sobiva makseviisi: pangalingiga (Maksekeskus AS poolt vahendatavad Eesti pangalingid. - Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay, Liisi ID) , krediitkaardiga (Visa, Mastercard) või PayPali vahendusel. Tellimuse kinnitamiseks maksab Klient kogu tellimuse summa.
    1. Müügileping loetakse sõlmituks ja tellimuse täitmist alustatakse kohe pärast seda, kui Klient on tasunud kogu tellimuse summa.

Kohaletoimetamine

    1. Pärast müügilepingu jõustumist (see tähendab Kliendi poolt arve tasumist) komplekteerib Alice & Arthur tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle oma logistikapartneritele (Omniva, Itella Smartpost).
    2. Alice & Arthur veebipoes näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad arve tasumise hetkest.
    3. Sihtkoha muutumisest on Klient kohustatud teavitama Alice & Arthur’it koheselt. Alice& Arthur’il on õigus Kliendilt nõuda sihtkoha muutumisega kaasnevate täiendavad kulude hüvitamist.
    4. Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub viivituste ja arusaamatuste vältimine kauba kohaletoimetamisel. Alice & Arthur ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.
    5. Transpordi käigus kahjustada saanud tooted, kuid mitte tootepakendid, saavad Kliendile asendatud. Asendamise võimatuks osutumise korral Alice & Arthur pakub kahjustatud kauba maksumuse hüvitamist.
  1. Tagastusõigus
    1. Vastavalt võlaõigusseaduse §-le 56 lg 1 on kliendil õigus taganeda lepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
    2. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis.
    3. Tagastamisele ei kuulu tooted, mille pakend on avatud ja mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida. Hügieenilistel põhjustel ei kuulu lutid ega lutipudelid tagastamisele. Kauba tagastamiskulud kannab Klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on kauba mittevastavus tellitule või praakkaup.
    4. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba tagastamise avaldus vabas vormis e-posti aadressil info@alicearthur.ee 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Tagastamisavaldus peab sisaldama Kliendi nime, toote nime ning arve või tellimuse numbrit.
    5. Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile koheselt, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse kättesaamisest. Tagastamisele ei kuulu kauba kättetoimetemiase kulud, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on kauba mittevastavus tellitule või praakkaup.
  1. Pretensioonide esitamise kord
    1. Vastavalt võlaõigusseadusele on Kliendil õigus pretensioone esitada 2 aasta jooksul tootel ilmnenud lepingutingimuste mittevastavuse eest alates kauba kättesaamisest. Kauba kättesaamisest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.
    2. Toote defekti ilmnemisel, kohustub Klient teavitama Alice & Arthur’it probleemist e-posti aadressil info@alicearthur.ee ning esitama järgmise informatsiooni: nimi, kontaktandmed ja toote puudus. Vastav avaldus peab olema saadetud mitte hiljem kui 2 kuu jooksul peale defekti avastamist.
    3. Alice & Arthur ei vastuta:
      1. 7.3.1.Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustamise eest;
      2. 7.3.2.Defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;
      3. 7.3.3.Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.
  1. Vastutus ja vääramatu jõud
    1. Alice & Arthur vastutab Kliendi ees ja Klient vastutab AliceArthur ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigi kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
    2. Alice & Arthur ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Alice & Arthur ei saanud mõjutada ega ette näha.
  1. Isikuandmete kaitse, töötlemine ja turvalisus
    1. Alice & Arthur töötleb Kliendi andmeid Privaatsuspoliitika lehel toodud viisil, eesmärkidel ja õiguslikel alustel kooskõlas lepingute, õigusaktide (isikuandmete kaitse seadus, Euroopa andmekaitse üldmäärus jms) ning heade äritavadega.
    2. Pojeng Studio OÜ on isikuandmete vastutav töötleja. Pojeng Studio OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
    3. Alice & Arthur peab Kliendi privaatsust ja andmete kaitsmist väga oluliseks. Alice & Arthur kasutab andmete terviklikkuse, käideldavuse ja konfidentsiaalsuse tagamiseks vajalikke turvameetmeid.
    4. Alice & Arthur veebipoe lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele, välja arvatud isikutele, kes on seotud Alice & Arthur poolt Kliendile teenuse osutamisega. 
    5. Veebipood saadab Kliendile uudiskirju ning pakkumisi Kliendi e-maili aadressile ainult juhul, kui Klient on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
    6. Kliendil on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
    7. Alice & Arthur veebipoe kasutamisega annab Klient selge ja teadliku nõusoleku Alice & Arthur’ile enda isikuandmete töötlemiseks.
    8. Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse, ka Alice & Arthur veebipoel puudub neile juurdepääs.

 

  1. Muud tingimused
    1. 10.1.Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui tingimustest tulenevaid tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse. Alice & Arthur’il on õigus pöörduda oma õiguste kaitseks kohtusse.

 

MAKSEVÕIMALUSED

Alice ja Arthur veebipoes saab tasuda pangalingiga (Maksekeskus AS vahendatavad pangalingid - Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay ja Liisi ID), krediitkaardiga (Mastercard, Visa) või PayPaliga.

  1. Pangalingid
    1. Kiire ja turvaline viis e-poes tasumiseks on pangalingi kaudu. Pangalingi kaudu maksmisel suunatakse Teid pärast tellimuse vormistamist Teie poolt valitud internetipanka. Teile kuvatakse eeltäidetud maksekorraldus, kus on kirjas summa, mis tasumisele kuulub. Kinnitage makse ning vajutage seejärel nupule "Tagasi kaupmehe juurde".
  2. Krediitkaart
    1. Alice & Arthur aktsepteerib Visa ja Mastercardi krediitkaarte. Krediitkaardiga makse sooritamiseks on vaja sisestada vaid pangakaardi andmed.
  1. PayPal 1. Pärast “Vaata tellimus üle” nupule vajutust suunatakse teid PayPal lehele, et tellimus turvaliselt vormistada.

 

KOHALETOIMETAMINE

Toimetame e-poes www.alicearthur.ee tellitud kauba kätte terves Eestis. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. 

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Alice & Arthur e-poest tellides saate paki käte pakiautomaadist.

  1. Pakiautomaat
    1. Saadame pakke Itella Smartpost ja Omniva pakiautomaatidesse. Kliendiinfo ankeedil tuleb kliendil ise sisestada pakiautomaadi operaator (Smartpost või Omniva) ning sobiv pakiautomaadi asukoht.
    2. Itella Smartpost ja Omniva pakiautomaati tellimise maksumus on 3 € . Omniva ja Itella Smartposti pakiautomaadid asuvad üle Eesti erinevates kohtades. Pakiautomaati kohaletoimetamiseks saate valida endale kõige mugavama automaadi asukoha.
    3. 1–3 tööpäeva jooksul alates kauba väljasaatmisest Alice & Arthur laost saabub pakk Kliendi valitud pakiautomaati. Pakki saab pakiautomaadist välja võtta 7 päeva jooksul alates SMS teavituse saamisest. Reedel pärast kella 15:00, laupäeval, pühapäeval ja riiklikel pühadel sooritatud ostud toimetatakse pakiautomaatidesse üldjuhul ülejärgmisel tööpäeval. 

 

TAGASTUSÕIGUS

Alice & Arthur veebipoest ostetud kaubale kehtivad Eesti Vabariigi seadustes ettenähtud tagastamise kord. Ostetud kaubale kehtib alates kauba kättesaamisest 14 päevane kauba tagastamisõigus vastavalt võlaõigusseaduse § 56-le. 

  1. Klient peab oma tagastamissoovist teada andma 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist e-posti aadressil info@alicearthur.ee.
  2. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis. Kaup peab olema säilitanud oma kaubandusliku välimuse – vigastamata etiketid, rebimata kaitsekiled jm.
  3. Kui toote pakend on avatud, siis toodet tagastada ei saa.
  4. Müüjal on õigus keelduda ostja tagastatavat kaupa vastu võtmast, kui kauba tagastustingimusi on eiratud.
  5. Kauba tagastamiskulud kannab klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.
  6. Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile koheselt, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse kättesaamisest.
  7. Tagastamisele ei kuulu tooted, mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida. Tagastamisele ei kuulu lutid ega lutipudelid tulenevalt toote ökoloogilisest omapärast.
  8. Võimalike pretensioonide korral, palume saata e-mail aadressile info@alicearthur.ee. Saadetud kirjas palume kirjeldada võimalikult täpselt milles pretensioon seisneb ning ärge unustage lisamast kontaktandmeid. Pretensiooni esitajaga võetakse ühendust 3 tööpäeva jooksul.
  9. Kliendil on võimalik pöörduda tarbijakaitseameti tarbijakaebuste komisjoni poole, kelle pädevuses on lahendada lepingust tulenevaid vaidlusi kui vaidlusaluse kauba maksumus on üle 20€ (kaebuse läbivaatamine komisjonis tasuta).

 

Viimane Müügitingimuste uuendus on tehtud 19.07.2019.